sidebar-right h Tulppaaneja ja lisää keramiikkaa | Annukan Pörriäispuutarha

Top Social

Tulppaaneja ja lisää keramiikkaa

19 maaliskuuta 2012
Tein tässä aiemmin keväällä keramiikkakurssilla pienen maljakon 
joka on täydellinen pienelle tulppaanikimpulle! 
5 kommenttia on "Tulppaaneja ja lisää keramiikkaa"
  1. hassua, mulla on ihan saman näköiset tulppaanit pöydällä juuri nyt - tosin eri maljakossa. =)

    VastaaPoista
  2. Yksinkertaisen kaunis maljakko, kukat tulevat siinä hyvin esiin. Harrastan itsekin keramiikkaa, nyt olen Raku -kurssilla. Kiva blogi sinulla :)

    VastaaPoista
  3. Kaunis maljakko! Puutarha ja keramiikka sopii hyvin yhteen. Minulla on ystävä, joka on tehnyt puutarhaansa kaikenlaisia keramiikkahahmoja, joita sitten löytyy sieltä täältä kasvien lomasta.

    VastaaPoista
  4. Cosmos, kukapa noin nättejä tulppaaneja pystyisi vastustamaan. ;)

    Tarja, kiitos kehuista! Tervetuloa uudelleenkin! :)

    Saraheinä, kiitos! Minä en ole vielä hahmoja kerinnyt tekemään, vaan näitä maljakoita sekä kippoja & kuppeja. Yhden gerberan tein tosin puutarhaan ja sen ajattelin kuvata sitten oikealla paikallaan kukkasten keskellä. :)

    VastaaPoista
  5. Ai niin Tarja, raku-kurssi olisi kiva päästä joskus, siinä tulee niin kaunis väri esineisiin! Olen menossa kuun lopussa paperikeramiikka-kurssille, ajattelin tehdä lampunvarjostimen! Saas nähdä mitä siitä tulee, jänskättää jo valmiiksi. :)

    VastaaPoista